Showing posts with label JJCM - Yong Suan. Show all posts
Showing posts with label JJCM - Yong Suan. Show all posts

August 20, 2025

JJCM IPOH @ NASI GANJA, YONG SUAN

JJCM Ipoh

Plan asal nak makan dimsum, tapi dah closed untuk beratur sebab dah agak lewat
Maka singgah makan tengahari dekat Yong Suan yang dikatakan viral sedap.
Order nasi ganja, teh ais, kopi ais & cendol yang dikatakan sedap...ahaks

semua kami order
Tapi rasanya biasa-biasa sahaja pada tekak kami
mungkin orang lain rasanya lain

Ramai yang beratur mengambil giliran.
Beratur dahulu, barulah diberi meja.
Lauk pauk, ayam masak merah sahaja yang ada
Tapau untuk Ali jugak, sebab dia peminat nasi kandar. Tapi kali ni tak kena dengan seleranya.
Para pekerjanya yang tengah bussy melayan pelanggan.
Dah agak lengang sedikit sebab dah hampir jam 4 petang.
kami makan lewat
Menu ikan untuk KMieja yang tak makan ayam. 
Pakcik makan nasi & ayam masak merah
macam-macam air ada kan...hehheheh....
Jumpa pula budak comei ni kepunyaan Taukeh kedai runcit/sengsei ...geyam, bolat pipi