June 28, 2015

Diary Ramadhan 2015@ Hari Ke-11

Diary Puasa Ke-11 (Hari Ahad 28/6/2015)

balik dari bershopping dah agak lewat petang
beli pizza dominoz sahaja
lauk semalam ada sikit lagi, tinggal masak nasi dan panaskan lauk
malas nak membazir
sampai ke sahur masih berbaki pizza ni...pon tak habis jugak....hebatnya berpuasa
semua makanan, makan sikit dah rasa kenyang
mereka bertiga juga bukan jenis makan berulang-ulangkali...

mcm-mcm permintaan air dari mereka bertiga ni...air sarsi, air laici, air sirap, revive
 teh o jerk mereka boh layan

alhamdullilah dah hari ke-11 berpuasa

2 comments:

fazian batrisyia said...

sy suka roti tu....rasa kayu manis..mkn masa suam2 mmg mkn sambil pejam2 mata...

anajingga said...

seronok layan anak-anak kan mieja time iftar bersama, Alhamdulillah hari ini dah dua belas Ramadan. :)