October 11, 2010

Siapa Punya Kerja??

Pagi tadi lepas mandi nak pakai contact lens....tiba-tiba bila dah masuk dlm mata....eiiiii apasal pedih tajam sangat-sangat nie....ya amponn...sakitnya tidak terperi, keluarkan semula.....uwaaa sapa letak minyak cap kapak  dlm casing mama nie? (sebab kat makeup table tu ada minyak cap kapak, kalaou cream/perfume tak sesakit ini....) terkinja-kinja mama kesakitan, bersihkan mata........papa tolong bersihkan semula lens....selalunya papa yg terkena....mereka rajin letak bedak dlm casing lens papa......aduuuhhlah anak-anak...

Anak mana yang buat nie? kakak? kakak dah besar mana mungkin buat kerja tak berfaedah itu? Qish? ali iQbal?

Hua hua hua ...


13 comments:

Ina Hashim said...

hah???tu berat akak waktu darjah 6 dulu..huhu

Ina Hashim said...

adehhh sakitnya mieja...tak sapat akak bygkan..kalo masuk habuk sikit kat lens pun dah pedih..inikan myk cap kapak..huhu..kene simpan casing lens tinggi2 pasnih

Zaidah said...

adusssssss.....dapat bayangkan..sakit...pedih..n panas...bebudak nie kekadang ingatkan benda tu semua mainan...

fazian.batrisyia said...

syiannnnye k.mieja...tu la anak2 kita ni kadang2 aktif & kreatif x bertempat...

jery said...

hhehhee anak2 punya kerja ler niiii .....

Nurul Aznil said...

Salam,

depa praktis nak tuang-tuang bebahan kimia dalam lab tu kot...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adeh..kesian campur kelakar..
sabar jela kak..dah mmg budak2 camtuler wekekekekekke

ssysara said...

ya Allah, ade minyk cap kapak dlm lens case? mesti pedih..sian akak..huhu

wan nurul hezrina abd halim said...

waduhhh sakit bangat tuh mieja...saborjelah

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

ya Allah...kesiannya akak. anak2 cerdik tu. nak buat xperimen kot, kot2 la kontek lens mama tu boleh bertukar jadi benda lain ke...
hehe...mmg lucu la anak2 akak ni...

kmieja said...

KAKINA/ZAI/YAN/SHIN/ROSE/SARA:

Tulah......uwaaa sakit mata akak....letak air lama kat mata, br ok sket...

Normaliza said...

kesian akak..tapi kelakar pun ada..tu mesti masing2 pakat nak jadi CSI tu..

shasha said...

alahai..sian nyer kat akak..xleh image sakitnye..