July 29, 2015

Sanggup ke?

terpandang dekat IG,  seller jual preloved ni
agak-agaknya ada ke yang sanggup nak beli?
kepada peminat handbag
kalau tengok handbag ni
apa gaknya yang akan terfikir dalam fikiran anda?

kalau saya, saya simpan jerk speedy mono yg dah lama dan lusuh ini
tak payahlah jual, kalau kondisinya masih baru dan cantik
nak jual tak ada masalah bagi pendapat saya
kesian dekat org yang membeli dah terlalu lusuh tu
harganya bukan beratus, beribu jugak walaupun preloved



tiada niat mengkondem
sekadar berkongsi rasa, berkongsi mata yang melihat






14 comments:

suhailah hamid said...

Betul, nak bagi orang pakai biar la barang yg elok kan...

iryanty ahamad said...

kalau yan tak jual kot..memang nampak lusuh benar...mujur yan bukan peminat beg :-P

Nastyna said...

Tak sanggup.. tambahan pulak branded sangat ni for me huhu.

insan marhaen said...

ibu_suri ada banyak handbag. beli tapi pakai sekejap je.

mahal pulak tu. ada antaranya jenama Leno.

bising jugak saya sebab saya punya beg duit sampai relai baru tukar yang baru...

Zaitun said...

Kesian kalau ada yang beli.
Kak zai adalah peminat handbag. Kumpul duit baru beli mesti yang first hand.

paridah said...

handbag jenama mahalpun kalau dh rosak hilang kemahalannya tiada siapa yg mahu...

Mar Mansor said...

agaknya dia perlukan duit kot

aizamia3 said...

Dah macam tu tak usahlah nak jual.. eemm..

Kakzakie said...

Kakak rasa tak ada yg beli kot..

nor azman said...

Klu peminat mgkn beli kot..buat simpan je..hehe

Maria Firdz said...

Mmg tak suka beli yg second hand.. Biarlah pakai yg murah takde jenama asalkan baru..

adianiez AIDA said...

agreed dgn maria, beli yg murah tapi baru :)

Mama Kembar 3 said...

hmm tak beli lah kalau dah camtu keadaannya. biar tak branded, tp baru lagi suka

LYAfrina said...

adoi...tp seller pon knp sanggup jual klo dh camni kondisinya