July 31, 2015

Sambutan Majlis Hari Raya Di Sekolah

Hari ini Jumaat 31/7/2015
sekolah ali iqbal dan balqish ada sambutan hari raya
untuk kelas ali iqbal hanya perlu membawa air oren tropika sahaja
balqish pula style potluck, so mama buatkan mee goreng

BBIM menjemput semua parents
mama lambat sampai, performances dari anak-anak dah habis
terkilan rasa dihati....tak dapat tengok aqish & kumpulannya menyanyi
aqish pun hampir-hampir merajuk tadi
sebab mama tak sampai-sampai masa aqish buat persembahan
sorry sayang, mama kenalah pergi pejabat dulu


sesampainya di BBIM, parents dah semakin beransur....

possing sikit...
murah rezki anak-anak BBIM makanan memang tak terhabis....
mujur mee goreng mama pun habis awal....

sebelum balik, bergambar dengan aunties yang comel-comel

menunggu abang ali iqbal keluar dari sekolah.....pening sekejap tangok budak-budak ni
rambang mata, mana satu nak cari....hiksksssss
lepas ambik abg ali, ambik kakak ichaa pulak
ali dan peberet warnanya...biru....setiap tahun mesti ada sepasang biru untuk baju melayunya
ali iqbal, tariq & aqish


9 comments:

suhailah hamid said...

cantik dan hensem tengok anak2 kak myja berbaju raya..

iryanty ahamad said...

zaman sek dulu...ini salah satu hari yang yan suka..jamuan raya... :-))

paridah said...

la ni banyak sekolah2 yg adakan majlis hari raya..suka tengok anak2 lelaki berbaju melayu n yg perempuan berbaju kurung..lawa2 cantik bergaya.

Kakzakie said...

Anak-anak kita memang amat murah rezeki mereka kalau nak dibandingkan dgn anak-anak seperti di Palestine atau saudara Islam kita yg negaranya bergolak kan..

Mar Mansor said...

seronok tengok mereka..

Maria Firdz said...

Meriahnya...

adianiez AIDA said...

majlis skola anak2 dara aida sabtu lepas.
tapi diorang tak nak gi skola.
diorang nak jugak beraya dgn kami :)
ari ni kebetulan majlis raya di taska ijat.
nanti ptg nak minta ticer wassap gambo.

Yaati Nor said...

Aqish sekolah braint bunch ke?thn depan dia sekolah mn kak?

LYAfrina said...

semuanya nmpk seronok beraya dgn kawan2..meriah