March 18, 2015

Cuti Sekolah - Kenduri

Masih update melalui HP. Dah lama juga tak bw kengkawan, Insyaallah ada masa nanti saya bw. Terima kasih sudi dtg sini :)

Hari ke-4 di Rumah Tok Tom, kami pergi kenduri di Yan Kedah. Satu hari jugak
Berjalan sakan. Cuaca sangat lah panas, memang tak tahan Dan boleh jadi migraine.

Pemandangan dari jauh, gunung jerai. Rumah tok Tom masih dekat dengan gunung jerai, Tapi tak pernah lagi naik ke atas, mereka bertiga dah besar dah Boleh bawak naik atas
Lepas makan, santai ️jumpa saudara mara dulu, makanan mewah...macam-Macam ada...laksa, apam balik, cendol cucuq udang dll
Kak Suraya sponsor apam balik, yg berbaju biru tu..
Makan panas2 sedap...ranggup
Gang cucuq udang tengah mengoreng 
Sponsor by Pak Yeh
Cendol sponsor by famili juga, tak ingat nama mereka, syiok semua sponsor 
Aqish tengah minum cendol, panas
Kak chik dan bubur pulut hitam 


Allysha Dan Kak Chik (Kazen)

Nak balik Dan singgah Tg Dawai, dah dekat....borong ikan masin belacan :)

1 comment:

Mirabeads azi said...

bestnya balik kg.
Biasa pi pasar petang kat guaq chempedak tu..macam2 ada....
pernah try makan pasemboq kat belakang market yan kecil....cer try nanti.