December 20, 2014

AFF SUZUKI @ MAS-THAI

Acara wajib ke stadium setiap kali Piala AFF Suzuki.
Semoga ada keajaiban untuk Malaysia malam ini, amin :)


16 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila nie tak reti tengok bola hihi

Umie Sapidah said...

umie doakan dari jauh jer... moga Malaysia memang..aamiin...

imm hassan said...

hai kak mieja..

imm datang rumah kak mieja dengan kereta baru hahaha

dorang main dah mantap cuma xde rezeki..tetap sokong harimau malaya!!

insan marhaen said...

IM tonton dari tv saja sambil ibu_suri jeles tengok IM tak senang duduk...

Apapun, IM akui Thailand layak menang. HM juga telaah mencuba yang terbaik. Kena banyak cari pemuda yang cukup 'angin'...

LYAfrina said...

huhu..xde rezeki kita.. xpernah tgk live lagi kat stadium

Normala Saad said...

Amboi...minat bola nampak...Kak semalam duk ngadap komputer ja..sedang famili dan guest homestay sebelah rumah bersorak, memekik macam nak pecah rumah..

eynda said...

Rajin pegi stadium :-)

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Wah, tengok AFF kat stadium yer...

Najib Ariyan said...

apa nak buat... Malaysia kalah juga akhirnya..

TukangKebun said...

Rumah takde ASTRO tak dapatlah tengok secara live.

Sham said...

Tgk tv je..hrmm xde rezeki msia walau dh leading 3-0...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kurang stamina punca kekalahan msia..apa2 pon saya tetap sokong harimau malaya.

SSulieana said...

memang ajaib pun malaysia dpt 3 gol mlm tu...menang tp kalah...hehe...good job team malaysia

εïзmummyHazaεïз said...

Rajin kak mieja... tapi kite xdek rezeki malam tu kan...

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

kita menang tanpa piala..hehehe..tapi apapun HM dah buat yg terbaik..=D

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

kita menang tanpa piala..hehehe..tapi apapun HM dah buat yg terbaik..=D