April 22, 2011

Hujan

Dah 2 harikan hujan lebat, ribut petir.

TAPI
kali nie sangat terkejut bila
hujan yg lebat hari khamis tu rupa-rupanya seperti angin ribut
betapa kuatnya angin
pokok ada yg tercabut dengan akarnya
hampir setiap pokok patah 
sepanjang jalan ke kawasan rumah


pokok yg kecik nie pon rebah
patah dua pokok nie....pokok nie katagori pokok yg tahan/ kuat jugak.
lagi patah dua...
 
lagi patah kanan kiri pokok..
patah dua....pokok tu

4 comments:

Yaati Nor said...

bahaya mcm nie..kena buat complain suruh trim semua pokok2 nie..nasib tak himpap kereta yg lalu kat situ...huhuhu mintak dijauhkan..

bonda dadif aka akish said...

subhanallah..

takot jugakkan sis...

fiza said...

Memang lebatlah kak hujan smalam, angin pon kuat. Nak balik smalam pon takut, lebat sampai tak nampak sgt jln. Ni skang hujan tgh lebat kat cyberjaya.

So Shy Lady said...

hari tu mmang mnakutkan. Kilat petir mngamuk s olah2 mmberi amarn aje kt kita yg lalai ni