November 14, 2010

EBM@ Baru 9 hari untuk Nov 2011

EBM lagi...
tiba-tiba terpikir nak update EBM untuk bulan Nov 2011
sebab bulan ini dan bulan depan start banyak cuti
cuti sekolah dah bermula kan....
maka banyaklah rongak-rongaknya nanti

setakat hari ini...baru 9 hari sessi pengepaman mama
dah tinggal beberapa bulan sepurnama
sajalah untuk ingatan diri sendiri
dijadikan memori kemudian hari
selak-selak pasti teringat nanti kenangan mengepamkan...

ebm nov 2010 - 9 hari.


Yeahhh hari nie dah ahad.....
bermakna sudah 9 hari hasil pengepaman mama
utk bulan ini, untuk hari kerja sahaja
malam dan hari sabtu ahad mama tak pam sebab balqish belum berapa sihat
batuk selsema tiba-tiba datang semula
kena kerap menyusukan spjg masa...

baru ada berapa oz utk 9 hari nie?
baru ada dalam 110 oz sahaja

minggu depan cuti lagi utk beberapa hari
cuti sekolah dah startkan..
maka tiadalah sessi pengepaman


balqish akan ke 1 tahun 6 bulan lagi 2minggu
cepat betul perjalanan menyusukannya
terasa zaman baby semakin meninggalkannya
terasa zaman mengepam juga semakin ke separuh puncak

masih ber ruang kosong khas utk nov 2010 :):)

7 comments:

So Shy Lady said...

gigihnya kagum sungguh.... truskn lah usaha bf tu yer

aida said...

wah kejap je balqish dah besar. Rasanya baru baca kisah akak bersalin

εïз mummyHaza εïз said...

bestnye kmieja.. happy BF & EBM... ^_^

wan nurul hezrina abd halim said...

bila bca entryni rasa cm nk nangisjer kak meija..mmg mairapun lbh kurang aqishjer umurnya nk msuk 1thun 5bulan..mmg semakin jauh dier tglkn zaman bby n semakin dekat mummy nk tglkn pump mmg.mesti mummy rindukn saat nyusu nnt..

dakapan_rindu said...

waahh
cantik2 la storage bottle ni
guna botol pe erk
sama2 kita truskan usaha mbf ni ye

Mommy Prince said...

bestnyer tgk banyak EBM
terus berkobar2 nak ikut jugak tuk next baby.

jasayu1 said...

banyak nyer... rajin bto....botol pun cute2 suma...