October 14, 2010

ALFALFA WheatGrass

Ada sesapa pernah minum jus nie?

Mama beli masa bulan puasa hari tuh....tapi sampai skrg belum terminum lagik....sebab banyak sangat air kaler-kaler kat umah...sirap, sarsi, barli, ribena, oren...hahahhaha mana satu nak minum....belum tehnya yang pelbagai perisa......opsssss terlebih sudahhhh....

Nielah dia...mama beli sebab nak buat ekperimen....adakah ianya berhasil untuk menambahkan susu kita...wallahulama...belom coba lagik.....:)


11 comments:

Intan Azmira said...

mama, sila cuba..kalau benar, kasitau saya...

εïз mummyHaza εïз said...

k.mieja.. haza ade tu.. Hubby beli dr taska anak2 sebelum pose lepas.. Rasa dia hanya Haza jek yg boleh telan.. Hehehe^__^ diaorang x gemarla kak..

fizanur said...

singgah sini. salam kenal. alfalfa memang bagus kan. tambah dengan istighfar dan selawat. sure menjadi.:)

Siti @ nurie said...

ct baru smlm beli...rasa cm herba2 ckt kot...tp still xleh masuk..so..minum ckt2..hik hik..

EIJAM'S FAMILY said...

kak mieja: testler dulu klu sedap ngan boleh tambahkan susu info2 ler

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adeh..mcm2 ye skang ni produk hehehe

cik_ah82 said...

haaa..nnti kak mieja bgtau hasilnya yee..hehehe

Zaidah said...

mieja klu ok zai nak carik jugak....bleh tambah2kan susu nie..

az rina a.k.a jaijina said...

kalau rina bf lagi rina pon nak terai jugak ni..

Hazu~ said...

kat mana akak beli tu. semalam ada jumpa air ada tulis wheatgrass tu tapi lain sket. hubby kata air rumput. itu alfalfa juga ke ye? rasa macam nak try juga. stok air kurma dah habis.

Mama Kyra said...

salam kak,sy bc blog akk terus bl..rs cm air tebu pn ade..stkt ni tkde perubahn lg..if ade sy beritau akk ye..