September 20, 2010

Ali@Marhaban 2010

Ali join marhaban dgn acu/wak joe &atok &nenek punya grp marhaban juga. Lega sebab dia tak kisah nak ikut....siap pergi kenduri tahlil lagi.....makan asam pedas....hikhikhikhik pedas-pedas tu dia tahan jugak makan. 2nd raya tak kemana , sebab family atok & nenek ramai yang berkunjung juga atok ada marhaban, maka lepas raya ke-4, kita pusing/jalan jauh sikit ke JB, Mersing, Rompin, Segamat dan Melaka. 




2 comments:

Rizziela said...

Bagusnya ali..sia ikut g marhaban lagi....good boy

az rina a.k.a jaijina said...

selamat hari raya kak mieja..rajin ali gi marhaban kan..kat muar masih ade lagi marhaban ye?

tahun ni tak sempat balik muar..raya ke-2 dah kene balik terengganu..