July 1, 2010

Balqish @ 13 bulan

  • suka tiru aksi semua org
  • masih menten gigi atas/bawah: 4 batang
  • geraham bawah kanan dan kiri sudah mula timbul
  • suka main pintu kabinet dapur mama..tersepit tangan nanti...
  • main sudu garpu mama dlm drawer
  • suka main tong sampah mama
  • sudah blh lari terkedek-kedek
  • sudah pandai cari kat mana playroom dia
  • sudah pandai tidor lambat, kacau kakak kacau abg


peberet balqish suka duduk dlm nie...skrg benda baru utk balqish: jelir lidah
perasan tak...rupanya2 sengget parking si abg nie....nasib tak tergolek...


apa dia nak buat dgn pensil & paper tuh???



try kat lantai dulu.....
pastu...
 
tu diaaaa....ada hati nak conteng dinding mcm abg ali, nasiblah pensil tu tiba-tiba terlepas dari tgnnya.....
bahaya ini budak manja, tak blh tinggal dlm nie...nanti dia berdiri sambil lepas tangan.....silap-silap terjun...sama jugak kat dlm highchair kalau tak ikat, dia akan berdiri...eiiii seriau mama....



6 comments:

Suliana said...

nasib tak jatuh dari beskal tu.. hehe.. aktf ye adik balqis ni..habisla dinding mama buat mural.hehe

Ina Hashim said...

wahhh berani balqis ye...kalo si Alysha penakut...gayat kuts

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ish2 dah masuk 13 bulan..kejap je kan? anak sy pon lagi 2 minggu masuk setahun.

Iela Fazielah said...

ish-ish... sungguh cedik n tangkas budak balqish ni ye... seronok tgk.... anak sy dah 14 month tp takut naik basikal tu

Aku_tulip said...

comelnya balqish....geram tgk....kejap jer dah 13 bulan kan...

nur said...

dah besar balqish, tu yg makin panjang akal :)