April 3, 2017

Penang@ Shariff Nasi Kandar Gelugor

Dah sampai Penang haruslah makan nasi kandaqkan
sebelum meneruskan perjalanan balik ke Cyberjaya
dinner dekat stall Shariff Nasi Kandar
pakai waze sampailah sini...heheheheh
tak ingatlah jalan ni tang mana...
masa ni orang tak ramai lagi sebab semua tengah kalut nak balik dari pejabat
weekdays, so, tak bersesak berebut untuk beratur panjang

me tak makan ayam, pilihan adalah telor hancur dan kambing
murah sangat harga makanan kat sini.

aqish pulak pilihan dia adalah laksa. 
wah....sedap.....mama bukan peminat laksa, takat pandang jerk....
kali ni merasa kuahnya memang sedap aunty syikin ni masak.

nampak tak cun laksa ni....tapi kuahnya memang sedap...marbeles
kepada yang datang ke Penang, harus mencuba stall kak syikin ni 

lepas ni boleh selalu singgah sini bila balik ke Utara

inilah stall LAKSA MENJERIT MAMA SHIKIN
masa ni aqish repeat beli karipap
balqish borong karipap aunty shikin sampai habis

ini area tempat makan dekat sini
ok, dah habis makan, kita pun dah nak bergerak balik ke Cyberjaya
hari pun dah semakin gelap


Jambatan Pulau Pinang ke -2

2 comments:

adianiez AIDA said...

aduhai sedap nyer nasi kandar.
penang le originiality nyer kan.
ari tu ke penang, sekali je pekena nasi kandar.
masa u musim ujan. x dpt nak berjalan sgt.

Norhayati Mohd Isa said...

Wah boleh menjerit tu..
Makan laksa 😁