March 31, 2017

Padang Besar, Perlis

Hari Isnin 20/3/2017
Aktiviti seterusnya ke Padang Besar
bila kesana haruslah membeli stok asam jawa, tomyam pes & maggi siam
sapa-sapa ke Padang Besar, sila rasa maggi dari siam
sedappp ...rasa ala-ala tomyam (utk perisa pedas)

gugur jantung sekejap bila budak kecik ni hilang
pergi beli air mineral tetiba rasa lama sangat dia tak sampai-sampai semula dekat mama
rupa-rupanya taukeh kedai tak ada duit kecil untuk tukar baki duit, merata taukeh tu menukar duit
somtam & maggie kerabu
special maggie dicampur dengan pelbagai macam seperti kaki ayam, sotong, sosej dll

borong sekotak maggie
buah asam kundang paling best, manis sekilo RM20 sahaja
buah asam jawa manis juga tidak ketinggalan, wajib beli bila kesini

5 comments:

mama 3farhanah said...

Saya pun kalau balik kampung, mesti akan pi Padang besaq

paridah said...

SEDAPNYA BUAH KUNDANG KAT SITU XMHL SGT KOT

Normala Saad said...

Kundang tu kat tempat kak sekilo 35-40...

eynda said...

Dah lama tak pegi padang besar...masa kecik2 dulu je...

adianiez AIDA said...

teringin nyer nak ke pdg besar.
lom ada time sesuai :)
makanan thai tu yg nak try.