September 29, 2015

Si Meow & Makanannya

Masuk hari ni dah 3 hari budak-budak bulus ni mogok tak nak makan
Dayang, Hitam, Soya, LV & Prada
makan sikit jerk itu pun sebab lapar mereka makan 2-3biji

tinggalkan mereka dekat rumah beberapa hari balik raya haji
makanan/biskut bulus yang lebih letak dalam tray makanan mereka dah masuk angin
bila masuk angin anak-anak bulus semua tak nak makan
pandai pulak tu semua perangai sama

tengok mereka tak nak makan, maka tengahari tadi beli makanan baru
laju aja mereka makan sampai licin
yang masuk angin tu masih ada satu balang

dalam gambar tu masih berbaki satu balang yang masuk angin, meow semua tak mou makan
bijak...bijak si bulus semua
soya mata tak boleh buka sebab alergi dengan cahaya matahari

4 comments:

anajingga said...

mesti depa kata..tak nak lah makan dah lemau hihi :) kan main lagi mogok ye .

iryanty ahamad said...

Alolo..yang putih tu comel sangat

insan marhaen said...

Meow juga punyai citarasa dan menolak mana yang tidak serasi dengan tekaknya...

noorhaidaz eyda said...

haida suka bela kucing.. tapi kan.. selalu je kucing tu lari lah... mati lah... sedih...tp si meow2 ni mmg pandai pilih makan.. hehehe