September 30, 2015

Putu Bambu Juriah, Ayer Hitam

Hari Sabtu 26/9/2015 ada majlis kenduri di Felda Nita 1
perjalanan balik dari kenduri singgah ngeteh di Air Hitam
punyalah panjang orang beratur nak beli Putu Bambu Juriah ni
dah semakin femes kedai ni
pagi tadi lalu tak ada orang lagi...ha ambik petang-petang sesak dah tempat ni

kena beratur....terasa panjangnya

Putu Bambu Juriah Air Hitam
Para pekerjanya yang sibuk dengan dapur masing-masing

sekali beli bukan 2-3bungkus...sekali beli sampai 5-8bungkus
mak aihhhhh banyaknya depa memborong putu bambu ni

dah siap membeli...duduk makan dan minum dekat sini...
nenek kata hari ni putu bambunya kurang sedap...mungkin sebab ramai sangat orang kot....
buatnya pun nak cepat-cepat

sebungkus RM3.50 ada 7 biji
 
aqish dan ABCnya
sebelum balik sempat ambik gambar macam kat bawah ni
semakin panjang mereka beratur untuk membeli putu bambu


3 comments:

anajingga said...

uii berbaris tuu..kak ana kan mieja segala jenis putu memang feveret putu mayam ke,putu piring ke, putu bambu ke semua lah :)

paridah said...

ramainya peminat putu bambu juriah mesti sedap ni...

iryanty ahamad said...

Putu bambu juriah ni dah tak macam dulu..mungkin nak cepat coz terlalu ramai orang