August 24, 2015

Tak ada Rezki!

tadi balik waktu makan tengahari
tergerak hati nak bukak tong freezer
sekali dah bukak, bau busuk menerpa ke hidung
ya allah, ikan & ketam sudah busuk
semalam masa bersihkan tong freezer ni lupa nak switch on semula
terus masukkan ikan dan ketam
nampaknya bukan rezki :(

mujur ikan dan ayam yang selebihnya letak dalam fridge beku biasa
so, adalah sikit berbaki stok bahan basah
bau busuk cepat aja lalat-lalat tu datang



hari ni tak bw, sebab mood hilang entah dimana :(
kalau bw pun mungkin saya tak berkata-kata...




13 comments:

Zaitun said...

Rasa rugi ketam tu mahal harganya. Masak lemak cili api dgn nenas sedapnya.

anajingga said...

adoi mieja, memang dah bukan rezeki lah tu..dah terlupa nak buat camna kan :)

paridah said...

ader rezeki tu jgn sesali ada sbb terjadi gitu yg kita xtahu.

ruslanafiq said...

kelakar jugakan.. saya pernah keluarkan daging, ingat nak susun balik, letak atas fridge, terus lupa.

Mirabeads azi said...

memang bukan rezeki....siannya...kadang2 jadi jugak kat saya....

Fiza Rahman said...

Alahaiii...sedihnya kak. Tak der rezeki kan.

iryanty ahamad said...

akak pernah jadi kes camni....hubby tolong bersihkan ..coz bau bangkai

@na said...

laaa....sian nyerrrr....mmg dah tak dak rezeki kan..

yoorin melacolea said...

alahai sayang nye kak.... tak de rezeki tu... pernah jugak macam tuu...

Iela Fazielah said...

alahai........mmg xde rexeki...

Yana Yani said...

bukan rezeki
penah juga jadi pada saya
tapi air batu cair, habis basah dapur =)

Hafiza Akib said...

sori nak tanya.. bw tu apa?

adianiez AIDA said...

aduhai, sayang nyer...
sabar aje la ekk.
bw ni kena ada mood dan masa :)