August 3, 2015

Kawan-kawan aqish datang beraya

kisah hari Isnin
anak-anak kecik ni dah banyak kali bertangguh nak datang beraya kerumah
tapi asyik tak jadi jerk
so, hari isnin aqish cakap mama, kawan-kawan adik nak datang
datanglah....mama alu-alukan....

kuih raya memang dia org tak mou makan
kerepek raya pon sama
so, jamu mereka aiskrim...laju jerk mereka makan....suka rupanya dengan aiskrim :)
gorengkan sosej bercheese dan keropok lekor
pon laju jerk mereka makan...

tengah borak apa pon tak tau....lupa dah mama
puas hati mereka makan habis sosej cheese & keropok lekor



7 comments:

iryanty ahamad said...

:-)) melihat telatah anak kecil teringat zaman kecil2 dulu

Kakzakie said...

Kakak suka kalau budak-budak dtg beraya macam ini
Ada sikit suasana raya bila ada mereka kan..

Norazlina Idris said...

comel nyer jamu aiskrim utk tetamu hari raya....nak gak la buat utk kids.....sgt sesuai kan?

aRz MoHa said...

mesti seronok dapat aiskrim. zaman saya dulu masa kecik-kecik dapat sirap dah seronok

anajingga said...

alolo coeminya..seronok kan mieja layan tetamu kecil macam ni :)

adianiez AIDA said...

so far anak-anak aida x ajak kawan diorang beraya.
diorang pun x berani nak beraya tanpa ada si ibu ni hah :)
pemalu bebeno!

Fiza Rahman said...

Comel jer tengok dorang.