August 6, 2015

Balqish & Style Rambut Barbie

kisah pagi tadi
aqish cakap, hari ni nak ikat rambut macam barbie
style rambut barbie yang baru
siap tunjuk dia punya barbie yg baru
pastu mama ni acuh tak acuh, sebab bussy dengan kerja-kerja rumah pagi tadi
sekali lupa daa macamana stylenya


kenalah google cari gambar barbie yang latest
tunjuk kat aqish yang mana satu?
yang macam ni...katanya


hari ni pergi sekolah ikat rambut style macam dekat atas
taraaaaa.....mama kata esok kita buat lebih kemas lagi
hari ni tak cukup masa nak kemaskan rambut adik



8 comments:

aRz MoHa said...

wah ikat rambut ikut barbie ya comel

singgah sini dari arzmoha.com

imm hassan said...

hihi pandai pilih sendiri nak gaya ape ye.. comei je..

Kakzakie said...

Kalau dah nama anak dara macam itulah...
Comel dah pun auntie tengok:-

Dunia Zumal said...

Wah Aqish dah jadi cam Barbie pun ^-^

adianiez AIDA said...

cantik !!!

Fiza Rahman said...

Comel ☺

Fiza Rahman said...

Comel ☺

fuzidss said...

cute girl