July 2, 2015

Hari Ini CIMB@ Sampul Duit Raya....Tukar Duit Raya

Tukar Duit Raya, Sampul Duit Raya

bermula semalam, CIMB Bank sudah mula mengeluarkan duit raya untuk pertukaran
untuk company/ korporat boleh membuat pertukaran khas semalam
dan untuk orang awam bermula pada hari ini
tadi tengok mereka dah start beratur panjang sehingga ke anak-anak tangga
ya ampon ramainya orang
kena datang sebelum bank bukak, so tak terasa penat sangat nak berdiri lama-lama


 tahun ni sampul duit raya CIMB bertema biru

9 comments:

Kakzakie said...

Kakak kalau tak dpt guna aje yg lepas-lepas pun banyak lagi tak terpakai:)

Anonymous said...

dapat yang baru ke kat cimb?

fiza hasan said...

Dah tukar duit raya ke Kak?

Zaitun said...

Sampul duit raya dulu2 banyak lagi cuma duitnya aje berkurangan hehe...

paridah said...

penting sangat sampul duit raya kan ..

siti natrah said...

ni malas ni nk tukar duit..huhuhu..beratur panjang sangat...cantik sampul dia tahun ni

adianiez AIDA said...

mr.asben & opismet kirim kat sorang opismet dia tuko duit raya.
kebetulan org umah nyer keje bank.
tak le aida gi beratur kat bank tuko duit :)
sampul raya tahun2 lepas aida byk lagi tak guna, sis.
so recycle la.
sib baik takde cop tahun hu hu hu...

Syireen amerlim said...

wah, cantiknya sampul raya cimb...ai mmg suka kumpul sampul raya...:)

yaya@pelaut wanita said...

sampai bila ye?boleh tukar lg ka?