July 9, 2015

Balqish@ Gigi Raya

Kisah gigi baru balqish
Lama sangat menunggu dua batang gigi atas balqish nak tumbuh
umur 5 tahun giginya dah luruh
yang dua batang gigi atas tu paling lama sekali nak tumbuh baru
macam susah sangat nak keluar gigi
beberapa minggu ni dah nampak tumbuh gigi
yang bawah 2 batang juga dah gigi baru (gigi kekal)

suka sangat aqish...dapat gigi raya :)
gigi yang paling di tunggu-tunggu



cakap pasal gigi, baru teringat taring si Prada patah
tak taulah masih boleh tumbuh ke tidak
dia masih kecik lagi
kesian kat Prada, taring belah bawah dah tak ada...nak makan ayam mesti susah sikit tu
taring tinggal 3 batang budak tecit ni...



5 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik juga dah susah nak mengunyah sekarang berikutan geraham banyak yang tiada...

Azlinda Azman said...

gigi nya tu kenapa ? heheh xpe lah gigi susu baru kan

www.azlindaalin.com

iryanty ahamad said...

samalah dengan yan ..kak cik

sejak geraham tak ada ni..payah nak makan keras2...

fiza hasan said...

dapat gigi raya ehhh?hihi..selamat hari raya kak

hainom OKje said...

Haha.....nasib tumbuh jugak gigi Balqish....nampaknya beraya sakanlah yer....ada gigi baru hihi....

Comelnya si Prada ....bulu dia gebu. Makan apalah si Prada tu sampai patah taringnya