June 8, 2015

Pasu Bunga

Kisah pokok bunga yang masih terbengkalai
masih belum ada masa nak beli pokok baru
kebanyakkannya masih kosong lagi ...pasu-pasu disekeliling rumah

hari isnin belek-belek pasu dekat luar rumah 
terjumpa budak-budak taman bermain mencari benda tersembunyi
cute pulak....ada idea nak main sorok-sorok cari benda tersembunyi

rasanya mereka tak dapat cari surat ni...rasa mcm dah kena hujan :)

comel....:)

hari tu pokok bunga melur tu dah habis kering syukur dah naik daun baru skrg,
pokok inai pun dah tumbuh daun baru....yehaaaaa.....

 progress minggu ni dah keluar daun baru

bagus jugak hujan turun atleast pokok-pokok tak kekeringan
pasu-pasu yang masih kosong
baru-batu yang akan disusun ditepi-tepi ...baru siap separuh penyusunan batu-batu tu....

 pasu-pasu orkid yang jugak dah kosong, jadi perhiasan di pokok-pokok tepi rumah

 kemboja yang sentiasa berbunga......

2 comments:

iryanty ahamad said...

subhanallah..cantiknya bunga kemboja tu...

*** masa kecik2 dulu suka main cari harta karun

fazian batrisyia said...

cantiknya si merah itu