March 20, 2015

Rumah Equine Park - Barang Rosak

Balik dari Kedah pada Hari Khamis 19/3/2015. Bercuti dekat kampung dah pun berakhir, maka hari Ini rutin di Rumah pulak.

Hari Jumaat 20/3/15 mengisahkan barang-barang yg dah tak Boleh pakai di rumah lama,  mintak Kedai barangan terbuang datang ambik peti sejuk, microvawe, oven, jam dan kettle.

Peti sejuk ni dah rosak, kenangan sepanjang Allysha membesar suka sgt tampal pelbagai stiker dekat Tanto ini.
Sayang nak buang sebab ada kenangan dari Allysha, Tapi mengenangkan semak rumah, terpaksa buang.
Jual dekat anei, duit pon tak sempat nak prg ambik.
Samsung microwave elok lagi masih Boleh pakai, Tapi disebabkan dah berkarat dalamnya, buanglah...
Oven pon dah rosak, kasi buang jugak.
Dah settled, alhamdulllah....


6 comments:

babYpose said...

Alhamdulillah lega dapat settled barang rosak, tapi peti ais tu rasa sayang juga kan..

paridah said...

DH CLEAR RUANG RUMAH YA BARU PUAS HATI YA...

suhailah hamid said...

Lega bila dpt kemas rumah buang brg2 yg x boleh guna lg dah..x semak sgt nnt..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

alhamdullilah..dah clear sikit rumahkan...

aji nugraha said...

kalau masih bisa di gunakan mengapa harus di buang ???Obat Jelly Gamat Gold G

Amanda Suria said...

Settle jugak kemas ek....