January 15, 2015

Aerobic

Aktiviti semalam 14/1/2015

Kelas aerobic sudah kembali
Dah sebulan meninggalkan aerobic, jadi bulan ni sambung semula.
Dah dekat beberapa minggu jugak tak berjogging
Bulan ni kurang pergi berjogging disebabkan hubby bussy
selalunya jogging bersama, nak join marathon untuk bulan ini pon  tak sempat
hanya ada satu slot marathon sahaja yg kami dapat join utk hujung bulan nanti


Datang lewat, sempat snap mereka yang dah start :)
Mari kita mengeluarkan peluh :)



10 comments:

paridah said...

wah rancak beraroabic mngeluarkan peluh bagus tu demi kesihatan.

anajingga said...

bestnya mieja... one two three four... :)

Kakcik Nur said...

Lama dulu kakcik pernah juga masuk kelas aerobik anjuran pejabat...tapi langkah selalu sumbang dan kakcik memang tak pandai bersenam atau mengikut rentak tari...poco2 pun kakcik tak reti... :)

IdaShazana said...

teringin nak beraerobik tapi masa tak mengizinkan

Asya Atien said...

waaa.... nanak join jugak bestnya tapi xtau la dkat tempat saya ada ka x...huhu

Zaitun said...

Mengimbas kenangan dolu2 huhu....sekarang semuanya malas sbb tu badan pun mengembang hehe...

Dunia Zumal said...

Tahun lalu ofis zumal ada buat program aerobik serta zumba sebulan sekali, tahun nie belum ada ura-ura nak buat... Dalam hati kata (selamat aku) ^-^

TukangKebun said...

Kalaulah dekat nak juga join.
Sekarang ni aerobic dekat belakang kebun je kerja.

εïзmummyHazaεïз said...

Bestnye kak... Nak kurus comel macam kak mieja...

fazianbatrisyia said...

Bagus k mieja....Kawan sy aktif zumba ...