December 18, 2014

Kem Cuti Sekolah @ Tamat

18/12/2014

Kem Program Cuti Sekolah untuk Ali Iqbal telah pun berakhir pada 18/12/2014
Penyampaian sijil telah pun diadakan pada sebelah petang.
Moga program ini dimanafaatkan.

Beberapa gambar untuk kenangan bertempat di Masjid & Kolam Renang,MMU.

 ucapan dan amanat dari uztaz yang mengajar anak-anak ini. 
Hendaklah mengambil masa untuk membaca Al Quran 1jam sehari.

Ali Iqbal & Uztaz.
Penyampaian sijil untuk para peserta.

Sessi bergambar bersama uztaz yang mengajar mereka,
terlalu ramai, separuh jerk anak-anak ni dapat ambik gambar mereka.

Selepas habis majlis penyampaian sijil di Masjid, mereka bergerak pula ke kolam renang. 
Ujian asas akan diadakan untuk setiap individu.
baru perasan tak ada snap gambar Ali IQbal masa ujian,  semua ambik video.

Anak-anak di bahagi kepada 4 kumpulan, 
 bermakna ada 4 orang guru @jurulatih yang mengajar mereka untuk asas renang ini.

tamat ujian asas renang, ibu bapa dan anak-anak menunggu untuk upucara penyampaian sijil.

Ali Iqbal & Jurulatihnya- Cikgu Azlin.

Ali Iqbal  masa ambik sijil renang pakai songkok, 
tadi masa ambik sijil dekat masjid songkok entah mana dia letak....

sessi bergambar ramai-ramai...pun tak boleh nak ambik semua.....tak muat camera...hiksssss


14 comments:

babYpose said...

bestnya Amiizaa, untuk umur berapa? maknanya cuti penggal pertama 2015 ada lagi ye.. kat mana bole dapat info? untung Ali Iqbal dapat program macam ni, bersongkok dia ambil sijil. tahniah!

Nao Mei said...

Anak dear ke tu...alhamdulillah selesai sudah kan...lepas nie plan nak buat apa lak..hihi..meh masak ayam pgg

Etuza Etuza said...

terbaik sosial yang sihat..1 jam sehari baca quran..

Etuza Etuza said...

http://madey09.blogspot.com/ datang follow blog anda..jenguk blog Etuza ya

Kakzakie said...

Aktiviti yg baik. Suka kakak tengok.

Ala.. songkok tak wajib Mieza bukan macam kita ni wajib tutup:)

CintaHati Lina said...

Alhamdulillah.. .best kan dapat bg anak2 yg terbaik...

Daddy Ziyyad said...

Tahniah Ali Iqbal..moga apa yg di pelajari sepanjang kem, akan diamalkan secara istiqomah, Insya Allah..Ali Iqbal mmg dah mahir berenang ke?

Cho Zila said...

wow bestnyer.. kalau der cuti akan datang roger2ler... nampak menarik sesangat... tahniah dah berakhirpun program yang bermanfaat..

Bunda a.k.a KN said...

Alhamdulillah, aktiviti yang sangat baik...tahniah Ali Iqbal...

paridah said...

SUKA TENGOK ANAK2 GEMBIRA MENGISI CUTI DGN AKTIVITI YG MRK GEMARI...

umi alya said...

Seronokkan anak2 jika punyai aktiviti semasa cuti sekolah

LYAfrina said...

alhamdulillah..
terisi cuti sekolah untuk kali ni dgn perkara y bermanfaat

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Program camni memang terbaik dapat gak isi masa cuti sekolah dorang kan...

TukangKebun said...

Syoknya tengok nampak sungguh seronok/