October 13, 2014

Sabtu@ Annabelle

santai sabtu petang
atas permintaan semua, anak-anak nak tengok Annabelle
petang Sabtu bawak mereka ke GSC, Alamanda, Putrajaya
Kita menonton Annabelle


untuk emosi kanak-kanak memang cerita ini boleh mempengaruhi mereka
paling comel dan tak sangka, ali yang paling penakut sangat-sangat...
allysha takut tutup muka tapi jari-jari tu terbuka sket tapi tengoklah jugak
ali iqbal, memang penakut habis siap tutup muka dan menggigil
aqish pulak keje dia tak tau duduk diam asyik tanya bila cerita ini nak habis
macam-macam peel ada
nak sangat tengok citer hantukan
mama dan papa bawaklah tengok

 sampai sekarang ali masih takut....besar jugak kesannya dekat emosi kanak-kanak ini.
dak aqish pulak, suruh cerita semula kisah annabelle nie....memang jenuh nak kena cerita semula..
Gambar dekat booth GSC Fear Feast Roadshow. Register dekat sini dan dapat satu keping tiket free.
Mesti masukkan gambar ini ke IG dan tag#GSCFearFest barulah dapat tiket free.
kesimpulannya tak boleh bawak mereka tgk citer hantu, mereka semua jadi penakut. Especially Ali Iqbal....parah betul kesannya......:)

Selepas register dekat Booth GSC, dapat free satu tiket.

9 comments:

Ina Hashim said...

fuhhh...mama lagi kecik dari Allisha....

fazianbatrisyia said...

anak sy si kakak irdina tu penakut. anak sulong akak dah sama tinggi...tapi maknya jugak yg lebih comel....

AMIIZAA said...

Kak Ina:
Rindu sangat tau nak baca entry baru kak ina:):)

Yan: hehhehe aaahh rasanya allysha lebih tinggi dari mama dia nanti, mama pendek hehehehhe

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Kalau zumal pun takut tengok citer seram nie ^_^

LYAfrina said...

lya pon dh bw asya tgk jjumaat bru2 ni, terlopong mulut.. tp nmpk dia tgk penuh minat. citer ni cuma suspen n terkejut dia mjadi..

anajingga said...

kak ana follow sini 525 kalau tak silap , jangan kata ali, kak ana pun kalau cite seram ni kirim salam jelah AMIIZAA, memang tak tengok punya..hehe

shalimar yusof said...

best x sis?
mcm best je..zaryth klu tgk cite antu pon takut ..tutup mata..tp intai jgk sikit2..huhu...nk tgk jgk tkut pon...

Myra Jay said...

MJ seniri tak berani nak layan citer hantu..
Serammm..hehee

Sha Nikitasakura said...

Sy xtgk lg..tungu kt astro kot bru tgk..mkn cekodok smbil tgk annabelle..bru xseram..