October 3, 2014

Melayan Kerenah Matahati

Kalau bab makan, setiap hari mesti kena tanya menu apa nak makan, mcm-mcm menu dan citarasa setiap sorang ni...letih kdg-kdg nak kena ikut selera masing-masing. 

Ada setengah anak org lain tu senang jerk bab makan, apa yg maknya masak, itulah yg mereka makan.


Malam ni mereka bertiga bersepakat nak makan spaghetti, tapi peninglah sorang nak cabonara, sorang nak bolognese. Layanlah dua-dua menu masak jugak, kalau ikut hati dah malas nak renyah-renyah masak dua jenis yang berbeza. Kalau tak masak adalah yg merajuk nanti 😄😄😄

Bila dah jadi mama & papa, untuk  anak-anak apa saja sanggup buat demi untuk mengembirakan hati anak-anak.

"Esok kalau mama dan papa dah tua, jangan lupa pengorbanan kami ya".

4 comments:

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Dahsyat demand anak2 yer ^_^

εïзmummyHazaεïз said...

Hehehe.. Haza selalu je cakap kat anak2, sok sok bu ngan ayah dah tua sapela dapat jaga kami antara 4 anak ni.. Kikiki semua muka nak nanges dah..

monalita mansor said...

bestnya jadi anak mak...semua mak ikut.

Sofu Hashim said...

Sedapnya...:)