October 2, 2014

MAC@ Redeem Lipstik

semalam pergi kaunter MAC beli makeup yang dah habis
SA tu kata bekas lipstik yg dah habis jangan buang
boleh kumpul sampai 6 batang
nanti dapat free sebatang lipstik baru

so, kawan-kawan yang pakai lipstik MAC
jangan buang bekas yg dah kosong tu ya, kumpul & boleh redeem

saya baru ada 5 batang, lambat lagilah nak redeem ...:)
kalau tahu boleh redeem dari dulu simpan, idak ler buang terus dalam tong sampah ....hiksss



6 comments:

Knor said...

bguslh mcm tu... jimat tk pyh nk bli2 bagai
knor dh berkurun tk pakai lipstik...

apa pun tk ada... ada minyk wangi dgn bedak.. minyk wgi pki msa nk solat.. itu jer..

ketinggaln betul knor ni

SalinaJohari said...

alahai....comey sgt!

paridah said...

apa saja yg boleh berjimat kena dipraktikan la ni kan amiiza walau sebatang gincu...mahal juga nk dptkan satu.

nurbijen said...

Bagus juga marketing strategi mereka...
Ala, lagi satu aje tu...

~SHiLA~ said...

shila penah redeem skali.ni bekas ade kumpul 4,tp ank suke main xtau tinggal bpe dah.haha

εïзmummyHazaεïз said...

Hehhee best ye.. Haza xpernah pakai mac product lagi kak mieja