October 28, 2014

Kawan Ketawa & Kawan Bergaduh

baru perasan 'entry balik kampung' dah hilang
dalam draft pun tak ada, terdelete kah? rasa macam tak der tekan button delete...
pelik-pelik......


letak sini utk kenangan cerita kamu berdua - aqish & ali
setiap hari ada saja usikkan budak berdua ni sekejap kawan, sekejap bergaduh
ali tukang mengusik, suka betul dengar aqish terjerit pekik....rasa begit telinga ni...

salah satu favorite mereka - puzzle-
cara yang boleh melekakan mereka dari asyik bermain ipad & ipod

 baru balik sekolah....sementara nak mandi dan solat maghrib...

kawan bermain dan kawan bergaduh........

tapak kaki sapa tu...basah-basah .....dak oyenlah tu...


Elsa duduk sebelah aqish....selamat dah anak Sabrina kena ambik dengan budak-budak ni & bawak balik ke Cyberjaya....berebut dengan nenek....nak bawak balik sabrina, kesian pulak dengan anak yang dua ekor lagi....so,kita ambik Elsa & Anna....(dua-dua betina)....nama diberi sempena cerita 'Frozen" :)


menjadi imam dikala papa tiada dirumah....moga abang menjadi anak yg solleh dan boleh melindungi adik, kelak.....amin...
share tengok carton pulak...
anak angkat baru...:) anna & elsa....

13 comments:

norliza romizi said...

done follow akak. tq komen kat blog saya. itu lah kak. terapi sangat. dah beli tu rasa puas hahahaha. tak beli gundah gulana.

sama la dengan saya. anak-anak ni kawan ketawa dan bergaduh. jenuh nak layan. mcm-mcm karenah.

Fiza Rahman said...

Macam anak² saya jugak kak. Kekadang elok main. Ada masuk gaduh.

Touching tgk gambar dorang solat tu. Alhamdulillah.

εïзmummyHazaεïз said...

Sejuk perut bila tgk ali imamkan aqish... Comel je time diorg main puzzle, si bulus pulak nonton ipad :')

Kakcik Nur said...

Sejuk perut tengok adik beradik bersama begitu... :)

sud@is said...

abang yang pandai meminpin adik, smga menjadi anak yang soleh solehah...

ooo cutenya anna dan elsa..

Kakak Norihan said...

gaduh lpes tu baik balik..bgus abang..dh pandai imamkan adik..

Kakzakie said...

Anak-anak belum matang begitulah. Tapi bila kian membesar mereka akan berkongsi semua cerita suka-duka... itu yg kena jaga dari sekarang moga ikatan terus kekal selamanya.

Kakak suka tengok Ali imamkan solat..

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Seronok kan tengok anak-anak pelbagai tingkah laku yer...

@na said...

betul la...sejuk tgk ali imamkan aqish...sooo sweet

Amanda Suria said...

Sejuk hati tgok gambar diorg solat....

hainom OKje said...

Anak anak mmg macam tulah Amizaa...sama je ngan anak dara kat rumah ni...Asyik bertekak jer...yg pening mak dialah huhu.... Sesak dada tgk anak bergaduh

hainom OKje said...

Lupa nak komen...comelya Elsa ngan Ana tu ...suka tgk kucing kecik kecik gini ...masih suka main lagikan depa ni...

LYAfrina said...

CUTENYA..SEMUA XTVT BERSAMA..
biasalah..bila puas berkasih sayang..gaduh2 manja lak.. pastu berbaik plok.. hehe