September 23, 2014

Anak Bulus@Lilo & Soyi

Hujung minggu, anak bulus ini diberi kebebasan utk outing
Lilo, Soyi & Soya
mereka adik beradik memang tak diberi kebebasan sepenuhnya

seperti atam-oyen-lv & tommy yg bebas kesana kemari

sebabnya?
soyi, lilo dan soya selalu sangat kucing luar cari pasal dengan mereka (bergaduh)
agak-agak tak pandai nak melawan, mereka akan panjat pokok
papalah yang akan tukang turunkan dari pokok....
bulu pon kotor bila keluar berjalan-jalan, habis berceloreng hitam-hitam comot bdn dan muka....misai penuh melekat sawang, ntah merayap kemanalah....

ada masa mereka akan dilepaskan@boleh outing cari awek
dah penat, balik rumah masuk dalam cage semula
rugi plak rasa bela kucing jantan....mcm tak dapat hasil ...hahahhhahah berdosa pikir mcam tu
Kalau Mei Mei masih hidup mesti dah dapat anak comei-comei


LILO: dapat lepas.....sukalah lepak-lepak:)
Panjang tak misai saya?
Soyi Dan Lilo, Soya dah jalan.....
budak muka masam yang tak pernah senyum....
Kejadian malam tadi, Ini allysha punya kerja, bagi  bau kepala ikan dekat SOYI
tapi soyi dengan lilo memang tak pandai makan ikan, cium-cium jerk
kalau dapat kat soya kepala ikan tu mesti dah kena ngap.....soya dulu tak pandai jugak makan ikan tapi bila balik kampung, nenek ajar makan ikan rebus....waaah sedaplah....skrg dah pandai makan ikan, belacan pon habis soya korek....

18 comments:

Kakzakie said...

Memula belajar cium bau nanti bila dah tahu ikan rasanya sedap mesti satu hari dia akan ngap juga:)

monalita mansor said...

tomeynya...rasa nak culik aje...

Fiza Rahman said...

Comelnyaaaa. Gedik posing si lilo tu tau ☺

Hasnieda said...

Gebu meow dia... saya pum suka kucing... tapi malas jaga... hehee

Liza Razak said...

comelnyer.....geram tengok!!

Knor said...

lilo tu, bukan mai menonggeng lg..

paridah said...

salam petang comelnya kucing2 amiiza.

Ayu Jafri said...

wahhh..comelnye.ni kalau anak akk nampak nieh,adehh...hehe

paridah said...

salam petang comelnya kucing2 amiiza.

littlehumblelynn said...

Sy sgt suker kucing,tp anak2 semua allergy bulu kucing.Makanya terpaksa lupakan minat sbb anak2..

Seharum Doa Bonda said...

semua gebus.. gerammmmm je

babYpose said...

Salam kenal, gebunya, pandai posing pulak tu :)

naza tupperware said...

kalo naza dapat ni mmg kene gomol

Kufazriesyah Norhashimshah said...

wow.. comelnya anak bulus akak... hehe.. tq jenguk blog saya... ni saya membalas kunjungan.. follow skali.

LYAfrina said...

alahai..sgt comel..cute..geram

LYAfrina said...

alahai..sgt comel..cute..geram

Myra Jay said...

Alahai gebunya tengok bulu..

mardiana said...

hemsem-hemsem ya. ^^