June 19, 2014

Mama@ Aktiviti Tanaman Hijau

excited sangat pokok bendi mama dah mengeluarkan bunga pertamanya
suka...suka...:)
tunggu pokok labu pulak utk mengeluarkan bunga dan buah
sejak pindah, aktiviti menanam pokok-pokok masih diteruskan
pasu-pasu kosong sikit-sikit angkut bawak balik ke rumah cyber

lastweek balik rumah lama
habis pokok-pokok mati kering
setandan pisang pon dah habis kena makan burung
cuaca panas sangat sekarang

tanam pokok letup-letup jugak

dari dulu suka rose jepang nie.....
sebahagian rose jepang yg baru nak tumbuh kat tanah.
ada macam-macam kaler ....tapi belum betul-betul berbunga.... 
 baru nak tumbuh kat tanah - merah kuning oren dan kuning terang
ada dua jenis rose yg berbeza.



ok, nanti update lagi anak-anak hijauan mama.....:)
comel tak saya?
saya anak angkat mama.....tuan saya nak buang saya kat pasar, so mama ambik saya dan family saya:)

No comments: