September 12, 2013

aQish & kuaci

mama sangat happy bila aqish pandai buka sendiri kulit kuaci utk dapatkan isinya
biasanya balik kerja, tgh driving tak boleh nak bukakan kuaci utk aqish
rasa tak concentrate
baru habis bukak dah nak lagi dan lagi


maka mama tunjuk ajar macamana nak bukak kulit tu

lepas tu aqish tunjuk kat mama
mama macam nie ke?
ehhhhhhhhh aaahhhlah...pandai aqish bukak?

eeeeehh sayang budak umur 4 tahun nie:)
sambil aqish tersenyum simpul....

aQish, ali & Kuaci


Disebalik Kuaci@Biji Bunga Matahari ada kebaikan dan khasiatnya


4 comments:

Anonymous said...

salam...

kak mieja....ni saya laa..nuds...ntah cemana terjumpaaa blog akak....saya tak pernah lupa akak tau...hehehhee

ada fb tak....akak add saya pls.... nadia ilyas...tp mesti tak jumpa psl ramai ckp tak jumpa...kalau fren ngan nieza@limau...tanya dorang....

nuds...

AMIIZAA said...

wassslams wbt

Nuds, terima kasih tak terhingga:):) terharunya:):)

akak pon tak pernah lupa, sebab pertemuan pertama kita dekat Klinik Dr. Hamid Arshad & Pertemuan ke-2 dekat forum masa tu:):) sangat manis.

ok, nanti akak cari nuds kat fb, terimakasih ya....:)

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

salam pekenalan dari umi .. melihat anak membesar dan tgok perkembangannya memamng best .. pandai anak sis bukak kulit kuaci ..chak!

AMIIZAA said...

Salams perkenalan juga Puteri, TQ singgah sini:)