January 15, 2013

Pure Marine Collagen@ Kuning Putih & Purple & Sabun Pencuci Muka


Ramai yang sms bertanya, saya masih jual PMC atau tidak?
JAWAPANNYA:  
  1. Ya masih, aktiviti menjual PMC kuning dan purple masih berjalan seperti biasa. Cuma agak sunyi di blog kerana kesibukkan masa apabila sekolah sudah bermula. 
  2. Kepada yang nak mencuba PMC purple dan kuning (kering) dan yang sudah siap masak boleh sms saya terus ke 013-3417276 (FAIZA). SMS/Call insyaallah lagi cepat saya balas dan jawab. 
  3. Sekitar Cyberjaya, Putrajaya, Seri Kembangan, Jusco Equine, UPM, Serdang free delivery, boleh set point kat mana nak jumpa, insyaallah.
  4. Kepada yang nak beli borong juga boleh sms/call.
  5. Kepada yang nak beli sabun PMC/ sabun pencuci muka organik juga boleh sms. Order utk sabun borong saya buka pada hujung bulan ini insyaallah.
  6. Insyaallah dalam masa terdekat saya akan perkenalkan pencuci muka sabun organik dari ekstrak papaya dgn rumusan 7 herba yg terpilih.

Semalam tak sempat nak masukkan gambar, hari nie meh kita cuci mata tengok jelly yg dah siap masak, gambar-gambar ini adalah hasil koleksi jelly PMC saya.  Jelly putih kuning dan purple. Masing-masing mempunyai peminatnya yg tersendiri :):)

 
PMC Kering/Mentah (100gm)biasanya saya akan lebihkan dlm 103-105gm






No comments: