January 25, 2013

Free Delivery PMC di Sekitar Perak, Penang & Kedah

Sempena cuti panjang.
Free delivery disekitar Perak, Penang & Kedah.

Esok saya akan berada di Kedah, kepada rakan-rakan yg berada di sekitar Perak, Penang, & Kedah yang nak order jelly PMC, PMC Kering & sabun pencuci muka dari ekstrak rumpai laut violet boleh sms/call saya di 013-3417276(Faiza). Insyaallah boleh jumpa di point-point yang senang nak jumpa.

Esok pagi saya akan berada di Sekolah Menengah Sains Muhammad Jiwa, Sg Petani sehingga jam 12-1ptg. Kepada yg berada disekitar sana, yg ingin mencuba PMC kering/siap masak boleh call/sms saya juga.

PMC Kuning Putih & Purple.
25gm(Stok seminggu)
100gm (Stok satu bulan)

Stok PMC Kering RM100gm (Putih kuning & Purple)
+ siap packing+label (10packs), Utk tempahan 10packs atau lebih, sms/call saya lebih awal utk saya siapkan label dll.


PMC kering utk pembelian borong Kuning Putih & Purple.


Sabun PMC Utk semua jenis kulit 100gm: Color Putih Lutsinar
Sabun PMC+Papaya Utk Kulit Kering: 80gm Color Oren


No comments: