September 4, 2012

Raya 2012

Tahun nie turn raya pertama dekat Muar dulu
selepas seminggu baru balik ke kedah pulak

"Selamat Hari Raya Aidilfitri buat rakan taulan, ampon maaf dipinta "

Gambar raya ada macam-macam versi
penat nak susun mereka
macam-macam kerenah ada
yg asalnya pakai tudung, tudung pon dah tercabut (aqishlah tu) kepanasan...:)
yg sibuk main games
heyyyylah....mcam-mcam...
camera pon sudah blur-blur....


Selepas balik dari sembahyang raya, makan seisi keluarga.
Selepas tu nenek sibuk bungkus ketupat, lauk pauk utk jiran tetanga. Kat Johor wajib munjung (eh betul ke ayat nie?) utk jiran tetangga...


Salam bermaafan dengan nenek, atuk & seisi keluarga & collect duit raya...


Seisi bergambar pulak, penat sorang memanjat, sorang sibuk main games....
Cincai sudahhhh....

Selepas bersalaman, bergambar....masa utk ke rumah saudara mara yg lebih tua, bertolak ke BP. Onyang allysha dah meninggal...rasa sunyi mereka tiada...rasa tak lengkap.....selalunya berkunjung kerumah onyang....


pagi raya tommy seronok tidor...hasil tangan aqishhhhhh :)

5 comments:

@e_da said...

selamat hari raya kak mieja... cantik baju polkadot...

~CanaryGalapagos~ said...

wah polkadot! cantik..betul lah akak 'munjung' tu..saya pun orang johor + jawa.hahahah

εïз mummyHaza εïз said...

selamat hari raya kmieja... tahyn kmieja berpolka dots.. haza hijauuu meh la beraya di Shah Alam.

Nadra Farissa said...

sorry lambat wish.... Selamat Hari Raya kak paezah and beloved family! Maaf zahir batin ya..

Ina Hashim said...

salam aidilfitri Mieja...itu mak Mieja eh?mmg seiras sgt dgn muka Mieja.....bdan selim pun sama