July 12, 2012

Ulam Alfalfa

Emmmm rasa mcm dah lama sangat tak makan ulam alfalfa
dekat jusco 2-3minggu nie
tak der stok alfalfa
lastweek baru nampak ada stok alfalfa sampai

ibu-ibu yang masih menyusu
amalkan makan alfalfa segar ini
utk mementenkan, membanyakkan air susu
mama lebih suka makan buat ulam bersama nasi panas
sapa suka makan sambal belacan lagilah masyuk
makan bersama alfalfa :)


7 comments:

lia said...

kak, bagus nyer akak peringatkan mcm ni... sy ni pelupa... nk ready list mknan utk mentenkan susu ni... sy godek2 blog akak nk wat list yer....

cayangggg akak...

fiza said...

Makan mcm tu jer ker kak. Saya baru tau ni sayur alfalfa...hehehe...

Mira Adzlia said...

xpnah mkn ulam nih...nnti nk try cri la..

Smiley said...

akak...kat jusco ada ek? nak cari ni..susu drop sgt ni sobss

bEe HoNeY said...

sayur alfalfa ni bkn ke toge?cam toge muda jerk

Sue said...

k.mieja, dulu sue rasa ade beli alfalfa. tp bile tgk gambar ni rasa yg sue beli dulu bukan alfalfa la.. hehehehe... sbb yg sue beli dulu batangnye kecik sikit dr taugeh, yg ni halussss bebenor ni. lain.
errr... khalif da tak bfeed lagi dah. tak pe, nnti masa pantang nnt bole la makan alfalfa dgn nasik panas. huhuhuhuhuhuhu

Yaati Nor said...

Makan mentah ke k.mieja alfafa ni?tadi tgk AFC chef apa tah dia buat homemade burger bubuh alfafa ni mcm salad