December 20, 2011

Kedai Mak Mah@Warung soto berlada

Hari sabtu bawak atuk, nenek + family
makan dekat kedai pelakon mak mah..Ibu Adlin Aman Ramli


suka kedai nie...sangat-sangat peramah
anak mak mah pon peramah
kebetulan pakcik yg jaga kaunter tu org muor
rancak dia berborak :)

kebetulan filem Pt Jawa lakonan mak mah
utk shooting
salah satu rumah adalah dekat kg atuk..
maka rancaklah berborak dgn anaknya...

Menu yang ada dekat kedai mak mah :)
Koleksi gambar mak mah masa muda :) Adlin terkeluar mlm tu kan...
Menu: salah satunya :soto

Boleh tambah free, kalaou nk bertambah makan...
Kedai sudah mou tutup....hampir pukul 11mlm sudah......

9 comments:

amiey lee said...

wahh mcm menarik je..nak terjah jugak la

Yaati Nor said...

kat ne kak..ari tu mcm nampak kat tb tabi tak ingat kat mn..sedap tak kak?

Amiizaa2001 said...

Amie: Trylah :)

Yatti: dekat keramat, mak mah (mak adlin aman ramli+family) business...

@e_da said...

soto my fav..nak cari je kedai ni..

kak mieja gojess la!!!

lia said...

wahhh menariknyer....

tskkk tskkkk lapo....

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh sedap nye.... :) bilala nak sampai kat situ... :D

dalilarahmad said...

akak ni anak 3 pun maintain je kurus..saya anak baru dua dah naik badan..maybe sebab amik ubat, tu yang nk makan jek..
so takleh la nk ngadap restoran sangat..huhu..

Huraizah said...

Wahhh
Soto kegemaran sy! Dia guna rempah soto x?
Sy kalau balik johor mesti beli rempah soto mak siti...

buah kedondong said...

ini kedai lama tepi jalan tu ke atau yang dah pindah lokasi baru yer?

tak penah pegi yang tempat baru...