November 1, 2011

Sabtu & Kriket

Cuaca panas melekat dekat kepala
sepetang bersama papa di Kolej Tuanku Jaafar
ada games kriket

lepas kelas piano allysha pukul 11.30am
terus ke Mantin, Kolej Tuanku Jaafar
tempat papa selalu ada games kriket

allysha selalu merengek komplain katanya
tak pernah tengok papa main kriket dekat Mantin

kali nie papa bawak allysha ke padang
haaa baru dia tau boring dan cuaca sangat panas
baru setengah hari dah rasa boring

ikut training dekat UKM beberapa jam pon dah boring
inikan pula sehari suntuk...lagilah bertambah-tambah keboringannya


iphone, ipad sampai battery kong
boring main games, tgk kartoon, main bola
dah boring, makan....makan
dah habis makan
dah macam-macamlah perangai keluar....hehehehhe
standardlah kanak-kanak, excitednya sekejap jerk

Aqish tengah tengok papa main kriket...cuaca panas plak sabtu tu....

lawan ex sek sultan abd halim (putih) vs ex sek men sains muhd jiwa (kuning)
Readyyyyy.....papa nak turun padang

aqish pon dah semakin boring....dah mcm-mcm....boring tgk tom and jerry, mr bean korek hbag mama plak.....
Dah berpeluh-peluh sepak bola....duduk tgk ultraman plak...
Yes! ready nak balik....:)

7 comments:

So Shy Lady said...

wah tmpah baju 1 famili ye....
bagus gak hb mieja stil aktif sport.
hihi mcm2 prangai bdk2 ni ye...menang tak?

Yaati Nor said...

rambut aqish mayang mengurai..mcm mana nak jadikkan mcm tu?

Yaati Nor said...

kak mieja kat mn entry akak yg cite pasal pump tu yek..yg akak beli kat s'pore tu..saya nak mula cari pump semula..dulu ms zahra pinjam kwn punye je..harap akak dapat membantu.

wan nurul hezrina said...

anak2 akaknie semua aktiv2 belaka.suka nengok

Misyahzniirf Alid said...

hihihi ... kelakar kan tgk gelagat anak2 tk keruan ni .... :)

Misyahzniirf Alid said...

hihihi ... kelakar kan tgk gelagat anak2 tk keruan ni .... :)

~SHiLA~ said...

gmbr aqish yg 1st tu dr blkg da mcm anak matsaleh.canteknye rambut dia