October 22, 2011

Diary Sabtu

diary sabtu allysha
rasa lega sikit exam sekolah kebangsaan dah berakhir


aktiviti sabtu yang penuh
pagi allysha ada grading taekwando
kali nie allysha sorang jerk tali pinggang kuning 2
kawan-kawan lain pergi berlainan pusat

allysha yang demam+suara dah hilang.

Balik dari grading terus pergi klinik sebab allysha demam+suara dah tak ada
balqish plak kena impetigo

lepas lunch hantar allysha pergi piano kelas

suara tak ada, tonsil bengkak
petang ada full rehearsal untuk konsert akhir tahun 2011
tak boleh nak tarik suara...suara hilang...


sapa ada petua utk sembuhkan suara/tekak jemput share
jumaat nie ada rehearsal lagi...harap-harap suara allysha dah back to normal
Grp allysha bersama Ms Yap (teacher piano mereka) tengah berlatih sebelum full rehearsal
teachers tengah bussy buat arrangement kanak-kanak yg terlibat..

Gabungan piano+nyanyian

Sebahagian dari rehearsal: kanak-kanak lelaki & gitarnya
kanak-kanak paling comel, paling muda..paling cute yg pakai tudung tu :) rasanya nie umur 3-4tahun


2 comments:

wan nurul hezrina said...

bestnyer kelas muzik.kak nk tnya mmg susu ibu dalam tmpt beku leh thn 6 bulan dlm dp kan.tp nape ek bau mcm hanyirje..tak cmpurpun ngan mknan lain..ke nuruljer rasa cm2.kalu bby minum tk rasa hanyirke

wan nurul hezrina said...

ooo mcm2 ek.nurul bersalin bln 7.23.07 nurul rasa manislagi tapi ada gak rasa maung2 yang bln7 punyer..stok banyak sgt..penuh satu df tapi ada mslah sbb sofia mcm tak menyusu sagat.minum sikit dah kenyang..so risau mcm mana ek ngan stok2 lama tuh..ikutkan blum 6 bulan lagi.bln 1 taun depan barulah 6 bulan.tapi mcm tak berusik.kalau tak pump jadual nnt lari.tkut esk2 tak der susu plak.mcm mana nak buat kak?

kat nuresry bagi 4 botol 4 auns pun tak abes.minum 2 botol jer.mmg biasa ek kalau minum sikit..direct feedingpun taklah kerap sgt..cepat kenyang..pastu tidojer lebih.risau gak nurul..susu banyak wat masanie