July 1, 2011

Balqish@ 25 bulan

Adik kecik,

Mama baru perasanlah hari nie dah 1/7/2011
genap awak 25 bulan (26/6/2011)

banyak perkara awak semakin menjadi kanak-kanak dewasa

paling seronok dengar awak panggil
'antu cimah' HANTU KAK LIMAH
cuteee sangat....
setiap percakapan awak menjadi tajuk perbualan kami
bila adik kecik tiada disisi....rindu dengan telatah comel awak :)

Kejadian malam tadi....senyap jerk kat depan.....huaaarghhh rupanya awak sudah merosakkan nasi grg abang ali.....abis awak kirai dan ramas-ramas dari atas meja sampailah kebawah meja.....huhuhuhu

Cukuppppp duduk sorang-sorang nanti aja jerk perkara yg awak buat tanpa di duga :)  mari mama letak awak depan mata mama...sambil iron baju...boleh nampak apa adik kecik buat...so, mama kena lekakan awak dengan 'BEAN' awak...Mr. Bean...

8 comments:

ajumohit said...

besar dah balqish, yg bestnya masih menyusu dgn susu ibu kan...rasa nk ikatkan rambut balqish tu hehehe

lia said...

Uishhhh pandai dia ek wat keje biler sorg2 he3...

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe cute balqish... rindu nak bw kak.. haza bz sgt sekarang...

@e_da said...

huhu betul kak buda kecik ni kalau kita biar sorang2 dia suka wat projek sendiri.. mcm sy kena smlm mika bonkar hbag senyap2 habis semua lipstik bersepah.. patutla senyap.. ehheh

along said...

balqish makin beso la mama, pjg akalnya tu, kreatif hehehe

Yaati Nor said...

aqish bukan 26/5 ke kak mieja?

bonda dadif aka akish said...

alahai....abes nasik abg ali..hehehhehe......balqish2...awak nih....buat auntie geram.......

=)

Amiizaa2001 said...

AJU: a'aahhh dia tak mo susu lembu...pulun gaklah mengepam...:) Rambut dia tu gebang2..ada masa dia bg ikat, ada masa dia tak bg.....abihhh gerbang mcm antu cimah (hantu kak limah) hehehehehe

LIA: ada jerk akal pjgnya:)

HAZA:i miss u too....:)

EADA: abihhhh lipstik mama hehehehehe

YATI: 26/5 : zahra 25/5 kan? selang sehari dgn aqish:)

aUNTY aKIsH: COBIT DIA AUNTIE..heheheh geget pipi dia paling dia marah:)