June 15, 2011

Penang@ Umrah Tok

Balik ke Kedah meraikan keberangkatan tok tom pergi umrah......macam-macam gelagat ada kazen-kazen allysha...termasuk allysha jugak masa kat airport Penang.... :)

Taraaa.....ichaa jgn marah aaaa mama simpan dalam blog mama:)

semua mengantuk....pukul 4pagi semua dah bangun, bersiap segala....

Lagi......:) sedapp betul allysha tidor :)

Baru mama perasan, mama tak pernah ada gambar menyusukan balqish sepanjang menyusukannya..ruginyaaa.....dah lepas 2 tahun baru ada satu gambar nie sbg kenangan menyusukan balqish.
nak berangkat sudah..

Nak Balik sudah.....balik kita naik feri plak...
Q tunggu turn.....nasib sempat ...
naik ferri
kazen-kazen allysha...abg firdaus, abg fais syamir, kak chik, kak nurul
Kak shahirah, kak chik..allysha...

9 comments:

~SHiLA~ said...

dr penang pn ade trs g umrah ek kak..igt sume kene nek kt klia

comey jek alysha tido.hik3

mama shifa said...

ayunye k.mieja ku sayang!

fazian.batrisyia said...

Tu la kena simpan kenang-kenangan menyusukan anak kita...dah besor dia boleh tgk balik. Dah balik umrah lom MIL akak tu? Meriah menganto ramai2 kat airport kan...

Yaati Nor said...

comelnya kak mieja nie..hehehe saya byk gmbr tp syoik sendiri je..tangkap sendiri.zahra pon kat umah skrg nyusu mcm baby kecik lagi.tapi dia masi cakap pelat lagi..

Yaati Nor said...

Asben saya pon org Penang.Minggu depan insya Allah nak gi Penang.Dia kena keje kata sana..ikot skali la..lalalala

Ummi Ummair said...

akak, saya pn sama spjg lebih dua thn ni xde pun gambar semasa menyusukn Ummair. saya x suka bgambar, amik gambar org je suka.. ;)

p/s: rasanya ni 1st time tgk gamba akak dr dekat. mmg ayulah!

Sue said...

k.mieja, mujur sempat amik gmbr bf balqish ekk... tapi k.mieja ni lawa bebenor la.. jeles sungguh tgk k.mieja yg slim mlim ni. huhu..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

suka tengok gambar akak nyusukan balqis..berseri2..:-)

Amiizaa2001 said...

Shila :aaaaah Ada tp transit dkt Singapore

Mimi: hikhik mmana ada ayu... Malus2...

Yan: hehhe Tula berbondong2 cucu2 ikut:) blom blk lg Monday ni smpi sini

Yati: Seronok bleh lepak Penang tp byk berubah
dap pegang rasa mcm kt Singapore. Selalu lepak kt bm/ pp tk terasa perubHan sbb kws melayukan... Cute zara ckp pelat:) simpan gmbr zara nenen byk2

Ummi: tulah akak tk teringat nk simpan sbb plan balqish last..... Tak der no. 4 dah... Kalo diizinkan olenya:)

Sue: tulaaa Ada satu jerk:) rugiKan ...

Rose: malus2 ( sambil tutup muka :) )