May 31, 2011

Stok EBM @ MAY 2011

Cuti sekolah...mood pon turut cuti...


EBM MAY 2011
Balqish dah start minum ebm MAY2011
masih ada berbaki sikit jerk lagi untuk stok MAY 2011
lepas nie kalaou dah habis stok
mama plan nak bagi adik kecik minum susu lembu...

sessi mengepam masih berjalan seperti biasa
satu hari, satu kali jerk sessi mengepam

Beberapa botol yang tinggal: Stok EBM May 2011@ Balqish 2tahun

Stok EBM MAC 2011
masih tersimpan elok
emmmm....lain kali mama cerita apa jadi dengan ebm mac.

12 comments:

lia said...

mmg bertuah anak2 akak dpt ebm till 2y.o...

fazian.batrisyia said...

Kak Mieja memang luar biasa...tak ramai ibu2 bekerja buat mcm tu. Tahniah kak hingga cukup haul. Sy agak susu ni dah nak kering, Humaira kata "Adik minum lambat nak dapat bu, tapi ada ni dlm mulut" Soh buka mulut, dia kata dah telan....

Suliana said...

alhmdlh.. ada lagi rezeki anak2 :-)

ajumohit said...

saya dah stop dah kak, ngam2 adam setahun 3 bulan, skrg ni cmpur ngn susu tepung, tp saya still bf lepas balik keje

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak, nnti kita nak beli DF..teringin chest freezer yg upright tu..tapi lom mampu..huhuhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh salah tulih...sy teringin upright freezer..dah merapu lak tulis td..huhuu

akak pakai yg chest freezer tu kan?

frost dia kene buang selalu tak kak?

Rozy said...

satja rasakan k mieja..
rasanya dulu dok baca cita kak mieja baru setat pam tuk balqish..sedaq2 dah masuk 2tahun dah..

mama shifa said...

Ya Allah bagilah aku semangat seperti kak mieja untuk terus menyusui shifa dan mengepam susu sampai shifa 2thn @ lebih

naper stock mac 2011 tu kak?

makOrang said...

kak mieja, saya ikut cerita penyusuan akak dari anak saya baru lahir lagi. alhamdulillah journey akak dah complete..tumpang gembira :)

I want to lose weight said...

aku punya stok may paling sedih

2 x 3oz
3 x 4oz
3 x 8oz

total = 42oz

tkde mood nak publish dlm blog

Shahayu said...

sekejap jer balqish dah besar.... payah nak berenti ni nanti... cam PU3 .....

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe kak.. still byk EBM.. Congrate kak...