May 16, 2011

Allysha@ 9 Tahun

12 May 2011
Allysha genap 9 tahun.

Apa yang mama & papa harapkan, semoga awak sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, di terangkan hati dan fikiranmu, belajar rajin-rajin.....jadi anak yang solehah, yang berguna dunia & akhirat, amin!


salamss sayang,
mama+papa, ali iQbal+balQish

Allysha, 9 Tahun!


11 comments:

So Shy Lady said...

wah mija mcm kakak kakak aje hihi
selamat harijADi Allysha! moga jadi anak yg solehah amin ;D

Rizziela said...

k.mieja macam dengan adik2 ajer..nampak muda & sweet sangat

mama shifa said...

selamat ulangtahun allysha
semoga panjang umur,murah rezeki, lapang dada dan jadi anak yang berjaya.amin

cumelnyer k.mieja mcm sweet 17th
bila nk buat N3 birthday k.mieja lak?

Mama_Fatin said...

da bosa anak daro ha..

Ina Hashim said...

hepi besday Allysha...

dia umo 9 thn eh Mieja?nampak matured...sebaya ngan Adam akak

Nadra Farissa said...

hepi birthday dear allysha...
semoga menjadi anak yg baik dan menyangi mama dan papa ea.. :)

fiza said...

Besar dah anak dara akk, Happy belated 9th birthday Allysha

Kak, mcm adik dgn kakak jer ☺☺☺

Too Much Water Is Not Good

BLOGSPOT buat BLOGGER Merajuk

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

happy belated birthday Allysha

Nyzal Aziz said...

Eppy Birthday Allysha..jadi anak yang baik yer...wahh..mieja..muda belia lagi..jeles i..huhuhu..

mutiara hati said...

Selamat ulang tahun allysha... semoga menjadi anak yang solehah, amin...:)

fazian.batrisyia said...

Happy besday allysha. Ilmu akak awet muda tu kena perturun kat anak. Kalau lagi nak awet muda akak kena share dgn kawan2....lagi mujarab....Boleh kan share amalan akak tu? Akak ni chomel & setuju dgn komen yg lain jugak!