April 14, 2011

Suka

Rasa dah hampir 3weeks
muka ali luka sana sini

mula-mula kena cakar dgn kawan kat transit
lepas tu tengok dah jadi ada 2 lukanya
sekarang dah semakin banyak...



adehhhh...mama tensionlah tengok kulit muka ali macam tu
dia suka pegang-pegang bila dah luka
lepas tu mulalah jari-jari tu menguis yang luka
sampai bila pon tak taoulah nak baik
tangan kena ikat kot baru tak kuis menguis kat tempat yg luka tu


takut ada kesan jerk...
huhuhuhuhuhu

5 comments:

Suliana said...

siannya ali.. suh cikgu potong kuku kawan dia tu..

Yaati Nor said...

hehhe tak pe kak..budak laki.ganas sket muka.hehehe saya ada parut kat muka..sbb suka merenggek je ms kecik ikut je bontot ibu gi mn2 tu yg tercedera tu..hehehhe

bonda dadif aka akish said...

haiyok..kawan ali ke yg buat tuh???

cikgu tuh amekla tindakan sket...

εïз mummyHaza εïз said...

kesiannye ali... ganas betul... nanti cepat2 sembuh luka tu yek..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, macam2 kan?selalu nyer parut baru cepat hilang..kalau tak sapu minyak vit D.