April 18, 2011

SABTU@AHAD Bilik Allysha

Minggu niekan mama biarkan allysha kemas biliknya sendiri...
nak tengok boleh ker
awak handle/kemas bilik awak sendiri

TAPI....
pandai ke kakak allysha kemas?

Emmmmm......

Emmmmm.....biliknya yang serabut.......:(:(
alas tilamnya.....emmmm... selimutnya...emmmm
beg sekolahnya bersepah...buku-bukunya yg buat hw berterabur
baru kemas sikit dah penat...

Emmmmm.......




Ahad pergi IKEA beli rak buku untuk biliknya





Tunggu minggu depan apa jadi bilik kakak allysha
Tak siap pasang lagi...

12 comments:

Normaliza said...

Sume warna pink yek..cantik pulak kak..

saveme_zero said...

menangis ke kakak tu kena kemas bilik..hehehe

wida said...

so pink..comel:)

Mama Zara said...

bestnya kakak allysha ada bilik sendiri :)

@e_da said...

syoknya.. mesti ada brg2 best yg dibeli ni.. seronoknya deco bilik anak pompuan ek kak...

Zaidah said...

cantiknyer bilik....pink lagi tu....samalah macam nabilah....klu masuk bilik dia...berserabut...pening kepala

Ina Hashim said...

santekkknya bilik allysha...auntie nak pinjam lending boleh?hehe

So Shy Lady said...

dah bli rak baru, nanti tunjuk ye ;P

kt rmh sy pun sama, bilik anak2 kjap je kemas lpas tu sepah blik

ct N honey said...

canti juga lah bilik anak..kalau bilik anak ct lagi pening,tak tahu nak mulakan kemas dari mana..

Iela Fazielah said...

cantiknyer bilik dia.....

eB ezrin said...

eB nih nak cat umah pn becinter... ;p

wan nurul hezrina said...

lawa warna pink n merah..rak buku pasang nnt senanglah nak letak buku