April 5, 2011

EBM Stok@kenesery buang

EBM semalam yang sepatutnya dibawa kenesery (hari isnin)
Dah keluarkan awal pada hari ahad


Terpaksa buang jerk...sebab keluar masuk keluar masuk
dari pagi pastu tengahari keluarkan semula
sudahnya tak jadi pergi nesery
atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan.

buang akhirnya...bukan rezeki balqish.

12 comments:

So Shy Lady said...

4 botol tu, sayangnyeeee...
habih nk buat camno

Amiizaa2001 said...

a'ahhh BSB, buang jerklah...:):)

.:mama dhia:. said...

ingat dulu mase dhia masih bf.. tinggalkan EBM kat nesery (mmg silap banyak tinggalkan)..pastu nesery black out..so rosak ebm tu..terkilan sangat..23 oz tu kak..rase nak nangis jer..

Zaidah said...

sayangnyer mieja...pada zai 1ozpun sayang....semalam dua botol tumpah....letak kejap atas meja lepas memerah...adam dah pandai bukak...lalu tumpah....menjerit jugak...

IbuHannaSyahmi said...

ala sayangnyerrrrrrrr..huhu

Amiizaa2001 said...

MAMADHIA: sayangnya....mou akak nangiss kalo kena mcm tu uhhuhuhuhuhu

ZAI: sayangkan...memang betul 1oz pon rasa ralat betapa susaah kita mengepamkan.....sayangnya zai tumpah....adam pandai dah berkemasss:):)

IBUHANNAH: huhuhu pejam mata jerk....:)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hoho..mmg tak dpt nak elak benda2 camni kan kak..kita hanya merancang...

Suliana said...

su pun klu buang rasa ralat sgt.. tapi tak pela, bukan rezeki kita..

~SHiLA~ said...

klu sebotol pn da syg,ni 4 botol lg ler syg..huhu

bonda dadif aka akish said...

aiseh...kene buang..kak..kalo kuar masok esbok kire rusak ya susu tuh??

Momma Mia said...

nak cane kan??
bukan nak pun, tp terpaksa

hezrina83 said...

pernah nurul masa pam dulu dah dekat nak penuh botol 8 auns n benti jap tapi terlanggar ngan siku n tumpah..nanges masa tuh kak.dahlah guna manual pump..jenuh dok ngepam..tak sabar nak pam semula..rasa takder identiti bila tak pam=)