March 30, 2011

Mariam

ali,
mama suka dialog kita semalam
so, mama memorikan disini...mcm comel jerk jawapan awak
nanti awak besar awak baca apa mama tulis
mesti awak pon tersenyum:):)
jawapan seorang anak kecil :):)


semalam...masa lunch...borak dgn ali..
mcm biasa mesti tanya awak
kat sekolah buat apa....teacher ajar apa...

lepas tu ali cakap...ali main playgrd dgn mariam
mariam? mama tanya...sapa?
mariamlah...fren ali...ali jawab
papa jawab...mariam tu sudanese....
ali jawab bukanlah....
mama kata plak....ehhh yg mcm negro tukan?
mama nampak dia...pagi-pagi papa dia dukung dia macam ali jugak

ali kata bukanlah...itu jennifer
englishlah...ali jawab
papa jawab jennifer tu chineselah

mariam...mariamlah....ali kata lagi:)
pastu mama kata...kulit dia black kan?
aaaaa ali kata
cantek tak?
ali jawab lagi....cantek.....

hahahhahahahahah kami semua gelak besar

8 comments:

bonda dadif aka akish said...

eheheheh...anak2...

=)

I want to lose weight said...

oo dah ada gf jugak..
Kalep nyer gf tahun ni nama Raudah.. tapi panggil Baby.. getikkan

Amiizaa2001 said...

AKISH: hehehhehe...

ZEL: anak sudan....tu tergelak bila dia kata 'cantek'...sedap nama raudah ehehhehe ayeep...bijak...

Umi Aida said...

hehehehe sib baik ali tak ckp cam ni: malaysian ni ali x main la.a.

Amiizaa2001 said...

kak aida: mintak simpang....kekekkeke...

fiza said...

Amboi...amboi...ali, dah pandai dah...ekekekeke...^_^

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, pandai nyerrr...

Yaati Nor said...

ok apa anak sudan..hehehe sepupu ibu saya kawin dgn sudan anak dia anak sudan + melayu = cantik besar tinggi dll...kira budak tu 2pupu saya la..hehehe