March 29, 2011

Balqish @ 1 Tahun 10 Bulan

Adek Kecik,
Genap sudah awak 1 tahun 10 bulan


AYAT AWAK UNTUK BULAN INI:


1,2,3 go... (bila main slide)

A, B, C, Y, Z.....(bila tengok buku)

"Nanak awan" : Tak nak kawan bila marah dgn semua org

"Nanak awan etek": Tak suka minum susu belah kanan

"Nanak awan allei" : Tak nak kawan ali

"Awan Mama" : Kawan mama....(tak kawan mama, mama tak bagi eteklah....hikhikhikhik)


15 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cutenye stroller dia..gegirl la katenye kan...eheh

ooo..rafiq lak suka netek kanan dari kiri..:-) but most of the time..taram 2 2 belah..aahha

Idida Aziz said...

salam mieza...lama betul tak jenguk2 kawan2 alam maya....balqish pon dh besar dh....sekejap sgt ms berlalu kan....

tak sangka masih mengepam lg...ida dua2 anak pon tak sempat 2 thn sbb nk proses anak br cepat sgt...hehehe..nk kejar usia benarnya...

Yaati Nor said...

balqis nampak matang kak..beza dengan zahra

bonda dadif aka akish said...

alolo..adik tecik.....

udah banyak word yg udah pandai sebot...

jeles ok....dadif malas mau ikot tau...

=(

Amiizaa2001 said...

ROSE: hehheeh gegirl mesti begitus...

bgsnya rafiq mou dua-dua....aqish langsung tak mo, kecuali malam2 dia tk perasan belah mana baru boleh sumbat.

IDA: a'aahhhhhh dah besar...ida pon dah 3......:):)

YATI: aaaahh dia matang mungkin sebab ada kakak & abang..apa abg buat tiru...apa kakak buat pon tiru gak hikhikhik...

AKISH: hikhikhik dadif kita enjoy !!

nur said...

adik kecik pun dah besar, vocab pun dah banyak :)

princess said...

alahai..cutenya....

fiza said...

Mesti comel bila dgr dia cakap kan kak ^_^.

wan nurul hezrina abd halim said...

tak bagi etek tak besh..hikhik..ekceli kak hubby sanggup jaga tapikan kalau bab mengurut n bertungkutuh hubby tak geti kot buat..lain takde mslah kot.bleh hubby seiakan..urut n tungku hubby wat jugak ke kak?

Zaidah said...

dah banyak word yang balqis bleh cakap...klu adam main cakap i...ibu..a..semua bantai a...tapi dah pandai mengadu....apa yang kakak n abang dia buat...

ingat tu balqis tak awan mama tak bleh dapat etek...klu adam panggil nyik...hehehe...

So Shy Lady said...

letih la tenet nihhh...dah bbelas kali click kotak komen baru nk tbukak huhu...

balqish klau nanak awan ngan ali, awan ngan acik lah, OK!Set!

lia said...

saya takut tgk anak patung sbnr nyer hu3... xtau la kalau dpt anak pompuan n dia mntk anak patung nnt ;p

Shahayu said...

ALA TOMEI NYA BALQISH.... GERAM KAT DIER.... NANTI KALU DAH PETAH CAKAP ... LAGI X BLEH DIAM ...SAMPAI X LARAT NAK LAYAN...HUH HUH HUH

I want to lose weight said...

bestnya.. tak lama lagi dah nak khatam menetek :)

LyNn HaMzAh said...

comeynyer dia...x lama lagi 2 tahun la ek...