December 13, 2010

Ahad@KL Motor Show 2010

Aktiviti hari Ahad, pergi KL Motor Show...kali nie pergi PWTC naik komuter, sebab allysha, aliiqbal tak pernah lagi naik komuter. Agak ramai dalam komuter, kena berdiri kejap....lepastu baru dapat duduk....fuhhhh lega...Plan nak bawak mereka ronda-ronda naik monorel, tapi bila dah sampai sana dah macam-macam kerenah, baliklah terus....penat melayan pelbagai kerenah mereka....kesimpulannya kamu  anak kecik tak layak bawak jalan pergi ketempat dewasa.....ada jerk peelnya......



 

14 comments:

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe.. best2 tu, comelnye kmieja sekeluarga/..

cik puan akish said...

wahhh syioknyer..tgk kete2...motor canteq...dan juge pompuan canteq!!!!

az rina a.k.a jaijina said...

kesian ali ngan kakak tu, muke kepenatan dah tu..

sLEEping BEauty said...

comel2 je ..
k mieja pun comel ..
dah macam adik2 ngn kakak ...

Nieza Ishak said...

amboiiiiii ..
makin kurus ngko mieja ..hihihi

Zaidah said...

ada tak yang motor atau keta yang berkenan di hati...mintaklah satu daripada asben...

azura samsuddin said...

zura x g situ kak, g PIKOM, saje je... kalo x mesti jupekan..

p/s: shanteknye k.mieja chumel jer..

wan nurul hezrina abd halim said...

kak mieja mmg sentiasa mudajerk nampak..kalau kata beranak 1pun orang tak caye..hhehe ni kena pantang betul2 bg slim cam kak mieja n bg susu badan lagi bnyk..ingat nak kumpul wit dr skung beli double pam

So Shy Lady said...

bumblebee pun ada ke?
sukala budak2

Ina Hashim said...

ayuuuu sungguh mama allysha ali balqis nih...psst...apa rahsia anda?hehe

Sue said...

bestnyer....

k.mieja, i adore u!!! cantik sgt. mcm anak dara gitu. nnt bagi pulak petua awetmuda ok..

ummiross said...

wow best ni,anak2 ummiross mesti suka ni...

sumimie said...

kak mieja slim mlim dan ayu ayuan mcm anak dara..

Yen said...

wahhh...since yen xdpt nk pg sbb anak² xsihat..tgk gambar dr n3 kmieja pun jadila hehe..