October 22, 2010

Balqish @ geget puting

Balqish dah pandai geget-geget puting botolnya
3 dari 4 putingnya habis
berlubang-lubang besar

sedap yer geget-geget sampai lunyai

 

puting kosong
pon sama sudah pecah-pecah
spare kat nesery
dikala aqish rindu nak ngempeng nenen mama
hisaplah kejap puting kosong tu


tapi hancur jugak
puting tu adik tecit kerjakan
dgn gigi-gigi halus awak tuh :)




9 comments:

aida said...

ala qish, dah la puting botol mahal.. hihihi

banyak akal balqish sekarang :P

SHIMA said...

alahai,rompong3 puting dia...ekeke. balqish pasni x leh isap puting la pasni...ekeke

Rizziela said...

n asib baik xgigit i bu punya

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

nape aqish geget puting tu...alahai aqish ni. hehe. so cute!

azura samsuddin said...

hahaha, geng ngan aina lah ni yer... aina pun abis bape kali ganti puting kat umah pengasuh...

mamamuazsayang said...

hehe..ingatkan balkish geget puting mama die ;p

Zaidah said...

habis berlubang2 puting tu jadiknyer...kuat gigi balqis menggigit...

acusarah said...

awak susu badan kn, dia x geget nenen ker....mcm anak sy mlm2 dia geget2, tuhan saja yang tau btapa sakit nyer rasa, cm nk mjerit jer :'(

kmieja said...

aida: hehehehehe memang akal pjg skrg...


shima: jdk hobi kot kat nesery sambil isap susu sambil geget sekali puting....


RIZZ: aaaahhh tulah nasib tak geget nenen mama....


FIZA: hehheheh jdk hobi kot


AZURA: yeahhhhh aina blh gang ngan balqish :)

MAMAMUAZ: nenen mama dia tak geget

ZAI: gigi dah penuh auntie:)

ACUSARAH: balqish tak geget nenen, awak try ckp kat baby jgn geget....dulu ada jugak dia geget....akak tipu2/acah2 tak bg bila lepas geget tu...sampai skrg tk penah geget dah